Monday 22 April 2013

sabar bro sabar

Assalamualaikum.
Di pagi yang sejuk2 suam ni ingat nak buat assignment, tapi ase nak update blog dulu la. Ngeh3.

Actually, aku ase taktau nak cite kat sape sebab tu aku meroyan je dekat blog ni. Senang. Lepas la skit rasa. Huhu. takde nak nyusah orang suruh dengar cite aku. Kadang kadang orang takfaham ape kita rasa. Takut2 salah nasihat plak dia bg. Tapi takpelah, at least dy tunjuk care dekat kte. Eh, smlm aku bce blog irine nadia. B.i dia berterabur. Hahah. Takpelah, dia try. Taksalah.

Aku harap lepas2 ni aku dapat lebih sabar. Tabah hadap sume benda yang jadi. Aku takboleh putus asa. Isyy. Aku ade baca kat mana tah aku lupa, Allah benci orang yang berputus asa. MasyaAllah. Cemane nak ckp ek. Bila aku nak fikit positif je, zupppp flash back ape yang sebelum2 ni buat aku sakit hati. Dah nama setan, bagus dia buat keje. Gud job sangat. Aku pulak terpedaya. Lepas tu bila malam aku meroyan takboleh tido. Vunguks machaaa. Takpelah, mybe abg taklayan aku betul2 sebelum kawin mane tau lepas kawin dy jaga aku baik2. Aku mampu doa je. Mungkin ape yg dy ckp sbb aku naikkan darah dia. Positif nye positif nye. Hahhahaha. Memang dugaan la bercinta dengan orang lbih tua n jauh ni. Lebih mencabar dari aku naik bnde2 kat times square yang buat aku muntah. Hahaah. Motip sangat.

Ok lah. Taksabar tunggu hri sabtu sebab nak g jimba dgn kengkawan. Hope sume baik2 belaka. Hidup aku bahagia sentosa dengan pemimpin yang bijak, adil dan beragama. Eh? Musim pru kan. Paham la k. Hikuikhik. Yang terbaca blog gua ni, gua harap boleh tolong doakan kebahagian gua. Aminnnnn.

Wasalam

No comments:

Post a Comment