Wednesday 3 April 2013

Assalamualaikum.

Sebelum nak start taip dah rasa boring. Haha. Huduh perangai.

Just one thing, macam dah takrelevant je sume benda kat aku. Relationship. People keep saying i love u, i miss u. But, deeply aku dah takpercaya. Sebab banyak kali sangat aku suffer dengan sume benda. Orang boleh ucap bemda benda tu tapi aku takpasti dioranv maksudkan nye ke tak. And also suka buat aku rasa macam taktau pape. Baik kawan atau love one. Ok i admit yang aku ni kurang pengetahuan Am untuk benda yang aku takpenah buat. Aku just asking then why not they just answering me without laughing at me. They act like they know everything, yes they do. I know. But takperlu smpai malukan orang. Hmm. Hmmm.  Please, if i'm not relevant to you just avoid and let me alone.

Okay, emosi.

Bye

No comments:

Post a Comment