Wednesday 24 April 2013

BAGI AKU

Assalamualaikum
okay, rajin sangat gua update blog. tahniah bebeh tahniah. Bese la, environment gua skang mcam takboleh go sangat. So, pada susah sape sape baik gua luah kat lu.

Zaman sekarang perkataan "sayang" tu dah takde makna dah bagi aku. Orang senang cakap je, senang luah je sebab bagi diorang benda tu murah sangat. Kira macam susah la orang sekarang nak serius dalam hubungan. Siap main pasang pasang lagi. Aku bukan nak kondem sangat, tapi realitinya camtu. Orang sekeliling aku pon camtu. Macam murah je perkataan sayang tu nak diucapkan. peh peh peh.

Bagi aku, lebih baik kita tunjuk sayang kita dari kita selalu ucap je. Bukan ape, kadang kadang bukan ikhlas sangat orang nak ucap sayang. Entah la, aku dah makin takpercaya dah. Untung la orang nak sebut sayang kat aku, takde padan muka. hahhaha.  Entah la, aku nak suami aku tunjuk sayang dia kat aku bukan sekadar cakap je, tindakannya? apah pong tarakk. hahahha.

oklah, to my future husband gua, pleasee love me banyak banyak banyak. Nak awak sayang saya banyak banyak sebab saya pon akan sayang awak banyak banyak. choii, aku bergeli geli. hahahha

Wasalam

No comments:

Post a Comment