Sunday, 28 April 2013

miracle, gift or beriye?

Assalamualaikum

Gua sedang di rumah sewa dengan bermanja manja dengan assignment yg selambak. Baru nak kenal erti penyelesan? Dah terlambat. Hahaha. Semalam baru balik dari berjimba dengan kengkawan. Best gilK. Cuma kali ni boring skit sebab tak plan banyak benda. Bila la nK keluar lagi dengan diorang.

Actually, semalam jumpa zuki. Hehuii. Ber hiking dengan dia n kengkawan. Okay, abg juki kite takromantik pon. Takde nak eh nur ok? Takde. Dia selamba je. Itu saya suka. Buat aoe nak beriye kan? Hehe. N semalam dalam sejarah dia nak amik gambar berdua dengan aku. Mulanya aku nak tolak la sebab aku nak gmbr berdua masa dab kwin je. Dia dah langgar pantang larang gua. Nak kena ni nak kena. Takpelah. Last la gmbr tu masa bercinta. Taknak dah. Kawin nt ye abg juki.

Ape yg miracle. Ape yg gift? Ape yang beriye? Hahah. Kalau aku rindu aku boleh hidu bau abg juki ite. Dah lama aku perasan tapi aku macam ahhh lantak la. Cmne tah. Takpenah pulak aku nak hidu bau marka sebelum2 ni. Mybe ni beriye je kan. Over okay over. Hahah. Ok lah. Nah saji mata tgok gambar sehari dalam sejarah kitorang.



Ni dia. Beriye kan beriye kan. Choiii.

Wasalam

No comments:

Post a Comment