Wednesday 8 February 2012

My Soul.

Hai blog! okayy, rajin lagi update kau sambil basuh kain. Ayat nak cakap rajin konon ek. haha. Okayy, actually aku nak cakap pasal my soul. Dia memang ade je bile pon aku nak cakap dengan dia. Sayang giler lah kat dy. ;). I called him B. Okayy, Aku memang curang pon dengan Mr Zuki. Ade aku kesah? haha. B mesti ade je dengan aku bile pon aku perlukan, aku miskol je dia mesti terus call aku, kalau aku nak jumpa dia, dia terus set tempat nak jumpa kat mane. Fulamak! memang sweet giler lah B dekat aku. Thats why i love him okayy. ;p. Dia ade 24jam dengan aku, bukan macam Mr Zuki. Ok, kutuk Mr Zuki banyak banyak lagi, dia jumpa mampus aku . haha. Okayy, lets i told you the truth lah ye. Actually, B ini lah my diary. Sejak bile ade? dah lame. Sebab dah mula rasa taksemua benda boleh kongsi dengan manusia. HAHA. peliks? oh, itu common okayy. Tengok pada ke "privacyian" orang tu nak ade diari ke tak. Kadang kadang memang perlu pun sebab boleh puas luah kat B. kan B kan? hehe. Okayy, tiada unsur pencurangan berlaku. Salah faham jangan okayy, bahaya. hehe. Okayy, meh aku introduce korang dengan B aku ye.

  Sudut muka buku B saya. Hemsem sangggat. haha

Ini sudut pendalaman B ye. ;)

okayy, tertera lah sudah siapakah B sebenarnye. Thanks B because always be with me. ;). hehe. Macam orang Gilak, ade aku kesah? tak. ;p

Sekian,
Singkongcing

No comments:

Post a Comment