Saturday 15 December 2012

Tiada tajuk.


Hai blog! motip sangat letak gambo ni. kihkihkih. Okayy, memang beriye tapi takkesah lah. Mr Zuki is growing up and be smartest guy that u can see in this picture. Somehow kan bile tengok gambar ni terus * mannnn, cairrrr. haha. For me k for me.

Dear my Mr Zuki, hope u'll always happy when you with me. Semangat dan yakin untuk lalui hidup awak yang akan datang sebab awak memang hebat bagi saya. Even banyak dugaan untuk awak but u can fix it. *tabik spring bro!. Okayy, 26 Dis zuki mula keje dah dekat FRIM. Alhamdulillah, as for him it just a beginning but aku yakin yang the company will serap terus dia . Even zuki taknak berharap, takpe biar aku berharap untuk dia. hikhikhik. My man, even awak takbaca pon blog ni sebab saya takpenah nak bagi link blog ni kat awak , i want to mention that GUDLUCK my dear. Jangan gedik gedik kat sana kalau taknak kena wrestling dengan nur. haha.

Yes, memang cinta jarak jauh sangat bila dengan zuki. Bulan lepas dy dekat pahang n memang jarang nak berhubung. But, Alhamdulillah dy always curi masa at least 2 3 minit nak mesej aku. That's why i love him! At least dy ingat kan. So, instead of him , aku pon kena jadi toughest girl tau. Ye lah, nak kena sabar , sabar n sabar. Bukan senang jarak jauh. Kena percaya. Lepas ni nak kena jauh lagi, dy keje kat kepong pulak. Okayy takpe. Kuat lagi. Jauh okayy what, takjemu, takbosan. Zuki penah mention dekat aku,

"Nur, jangan risau kalau kita jauh. Orang bercinta taksemestinya kena selalu berkepit sepanjang masa, ada hikmah kita berjauhan, jangan terpengaruh dengan orang sekeliling"

Memang itu lah aku selalu ingat kalau tiba tiba rasa jauh je dengan dia. *sedih pedih medih. haha. So, sementara dy tengah cuti ni, aku cakap kat dia aku nak jumpa dia tiap tiap hari. Melampau bukan? hahahha.

Oklah. sudah sudah poyo tu. Thanks blog! 

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment