Thursday 3 January 2013

anxious

Assalamualaikum. Hey  hey hey. Yes, this month memang sangat buzy dengan final exam. Actually takde la busy sangat ada jugak masa nak duduk and update blog. Haha. Okayyy. Actually kenapa aku nak update blog ni, sebab aku rasa macam takde sape yg aku nak cite sangat so cari blog lah. Hihi. Kadang kadang, eh tak dah jadi selalu dah ni hati rasa taktenang asyik fikir benda bukan bukan. Apesal tah. Anxious sebab diri sendiri. Suka fikir bukan bukan. Isyyy. Dah jadi macam mind set dah skang. Hmmm.

Aku takut dengan benda yang aku takpasti walaupun aku tahu semua tu Allah yang tentukan. Bila aku dah fikir bukan bukan benda tu akan effect perangai aku dan buat orang jadi macam annoying dengan perangai aku. Macam dengan zuki la. Bila dia balas mesej lmbat sikit mula la aku nak merajuk la ape la. Macam budak budak perangai. Dan sekarang ni aku rasa zuki macam malas nak layan sangat. Haaa. Kan padan muka dah. Suka sangat pelik pleik. Sape tak meyampah. Heeee. Macam mana aku nak buat relationship aku berkekalan instead of memang la jodoh takdir Allah, at least aku usaha takde la kalau takjadi aku upset sangat. Tell me tell me. YA ALLAH. Kadang kadang rasa macam nak keluarkan hati dngan minda ni lepas tu nak cuci yang mane suka fikir bukan bukan tu letak yang hepi n positif je. Kalau k kalau. Tapi takboleh. Bayang lah within 12hours boleh dok terpk pasal benda ni je macam taksedar diri nak exam. Buntu la weh buntu. Kan kita dapat rasa kalau partner kita macam lain sikit kan. Tu sebab aku rasa sume salah aku. Heee. I want my relationship masa zuki dekat serdang dulu even jauh tapi takde gaduh pon. Ni, jauh sikit aku dengan dy mcam takbest je. Annoying dengan diri sendiri la. Why why why. Nur hidayah. Tolong la . Tolong la.

Aku nak exam , tapi macam ni aku fikir. Mane tak rasa annoyinh dengan diri sendiri.

Segala typo harap dimaafkan blog. Malas nak betulkan.

With love,
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment