Saturday, 11 May 2013

hari sedih

Assalamualaikum

Hari ni gua puasa. Tapi gua takrasa lapar lansung. Sebab gua tgah serabut teruk sekarang. Dah time bukak pose gua bukak sorang sorang. Sebab gua takbalik rumah bukak pose dgn family. Gua tertekan. Kepala otak gua ase sakit betul. Gua nak luah lat sape? Gua dah luah kat Allah tapi gua ase nak nangis lagi. Gua ade pakwe, tapi gua ase macam takde je. Dy takde masa nak dgar cite gua. Dulu gua ade kawan yg selalu dengar masalah gua. Tapi skang gua taknak cari dia takut dia ingat gua cari dia tym susah je. Serius gua sakit kepala. Gua ambil keputuaan blah ke uia gombak. Biar la penat badan, gua tanggung sorang. Takde susahkan spe. Hati gua senang. Gua nak masa bertenang. Takpelah. Gua ada mak ayah. Kalau gua cite pon gua taknak diorang risau. Gua ade adik kakak. Tapi gua taknak susahkan telinga diorang nak dgar masalah gua. Gua ade pakwe. Tapi masa pakwe gua malangnya bukan untuk gua. Gua ade kawan , tapi gua taknak susah diorang nak dgar cite gua. Gua ambil keputusan lagi, gua pendam je sorang gua drive sorang, hilang stress gua. Harap Allah bantu gua. Gua harap Allah je skang.Gua forever alone. Gua nak kawan gua. Sam, aini, ika, abdillah, pedot. Gua nak diroang skang. Tapi takpelah, kwn gua pon ade life diorang. Thanks blog dengar kisah gua. Gua blah dulu.


Wasalam

No comments:

Post a Comment